• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 22 مهر 1398
کد مطلب : 84911
+
-

تمدید زمان خرید تضمینی گندم  در استان

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی از تمدید زمان خرید تضمینی گندم در استان خبر داد و گفت: خرید این محصول از کشاورزان تا پایان مهر ادامه دارد.  «غلامرضا ملکی» در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: زمان خرید تضمینی گندم به صورت رسمی اواخر شهریور امسال پایان یافته است، ولی به منظور خدمت‌رسانی به کشاورزان استان مرکزی خرید این محصول تا پایان مهر در ۲ سیلوی دولتی سمنگان شهرستان اراک و ساوه ادامه دارد.  

وی ادامه داد: کشاورزانی که محصول گندم خود را تاکنون به سیلوها تحویل نداده‌اند می‌توانند در زمان باقیمانده محصول خود را تحویل دهند.  معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی افزود: ۳۰۴ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی تاکنون از گندمکاران خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 5 درصد کاهش داشته است.  ملکی گفت: 5۲۲۰ میلیارد ریال از طلب گندمکاران استان تاکنون پرداخت شده و تمام مطالبات کشاورزان تسویه شده است.  

وی خاطرنشان کرد: ۳۲ مرکز در شهرستان‌های استان مرکزی برای خرید تضمینی گندم کشاورزان آماده‌سازی و وظیفه ارائه خدمت و تحویل گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را برعهده داشتند. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید